Studium MBA

Studium MBA

Příspěvekod David » čtv 16. dub 2015 13:06:23

Chtěl bych začít se studium MBA, mohl by mi prosím někdo doporučit vhodnou školu, se kterou má dobré zkusšenosti? Děkuji.
David

Re: Studium MBA

Příspěvekod Monika » pát 17. dub 2015 13:24:56

Ahoj, za sebe mohu doporučit Cambridge business school, kde jsem studovala. Bylo to hodně o praxi, což je podle mě v dnešní době nejdůležitější. Výuku vedou opravdu profíci, kteří ví, o čem mluví a dokážou poradit. Studovala jsem při práci a dalo se to všechno zvládnout, protože semináře probíhají o víkendu. Nemám co vytknout, seriózní jednání ze strany školy, vše probíhalo v pořádku.
Monika

Příspěvekod Karolína G. » čtv 23. dub 2015 13:05:29

Dobrý den,
Cambridge Business school mohu také jedině doporučit, nyní zde studuji a jsem velice spokojena. Super lektorský tým, v hodinách se vždycky nasmějeme a potkala jsem velice zajímavé lidi. Karolína
Karolína G.

Příspěvekod Lukáš » ned 03. kvě 2015 18:09:53

Dobrý den, navzauji na první dotaz. Mohl by mi někdo poradit s výběrem školy? Má někdo zkušenosti s MBA jinde? Děkuji.
Lukáš

Příspěvekod Jiří » úte 17. lis 2015 13:12:02

Dobrý den, já mohu doporučit business institut. Jak jsem již psal zde v jiné diskuzi, nemám ke studiu výhrad, byl jsem spokojen. Výuka se konala odpoledne, dámy na studijním oddělení i lektoři byli vstřícní, mohl jsem se účastnit i zajímavých přednášek nad rámec studia. Podívejte se na jejich stránky, budou mít den otevřených dveří. Jirka
Jiří

Příspěvekod Peterous » ned 27. pro 2015 17:29:14

Já momentálně uvažuji o MBA na Ligs University, přijde mi sympatická a co jsem našel, tak to asi i stojí za to. Příští týden se tam chystám na schůzku, tak dám kdyžtak vědět své dojmy :)
Peterous

Příspěvekod Lizzy_zee » úte 05. led 2016 10:02:27

Peterous píše:Já momentálně uvažuji o MBA na Ligs University, přijde mi sympatická a co jsem našel, tak to asi i stojí za to. Příští týden se tam chystám na schůzku, tak dám kdyžtak vědět své dojmy :)